lunes, 28 de abril de 2008

CONVOCATÒRIA PER A OBTINDRE ELS TITOLS DE TÈCNICS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

DOCV 28 d'abril de 2008, núm 5.751
Conselleria d'EducacióRESOLUCIÓ de 18 d'abril de 2008, de la Direcció General d'Avaluació, Innovació i Qualitat educativa i de la Formació Professional, per la que es convoquen proves per a l'obtenció dels títols de Tècnic i de Tècnic Superior de Formació Professional.
https://www.docv.gva.es/portal/portal/2008/04/28/pdf/2008_5225.pdf

Termini d'inscripció:
Periode comprés entre el 30 d'abril i el 9 de maig, ambdós inclosos.

Realització del es proves:
Convocatòria de juny: entre els dies 23 al 27 de juny, ambdós inclosos.
Convocatòria de setembre: entre els dies 8 i 12 de setembre, ambdós inclosos.

El calendari de les proves, tant per a la convocatòria de juny com la de setembre, es farà públic el dia 9 de juny en el tauler d'anuncis dels Centres Educatius on es realitzaran les mateixes i els útils amb què haurà d'acudir l'aspirant.

miércoles, 16 de abril de 2008

NOU DECRET SOBRE LA CONVIVÈNCIA ALS CENTRES ESCOLARS I DE DRETS I DEURES DELS MEMBRES DE LA COMUNITAT EDUCATIVA

Ha canviat el Decret sobre Drets i Deures dels centres educatius, l'antic decret de dret i deures dels alumnes. S'amplia a tots els membres de la comunitat educativa i es pormenoritzen tant els drets de cadascú com els deures.

MOLT IMPORTANT

DECRET 39/2008, de 4 d’abril, del Consell, sobre la convivència en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics i sobre els drets i deures de l’alumnat, pares, mares, tutors o tutores, professorat i personal d’administració i servicis.

Podeu consultar-lo al següent enllaç:

http://www.docv.gva.es/portal/portal/2008/04/09/pdf/2008_4159.pdf

lunes, 7 de abril de 2008

CALENDARI D’ADMISSIÓ PER A ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS DE BATXILLERATS I CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

CALENDARI D’ADMISSIÓ PER A ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

Este procés d’admissió afecta els centres sostinguts amb fons públics que impartisquen els ensenyaments de Batxillerat i Formació Professional de grau mitjà i s’organitzarà en les fases que s’indiquen a continuació:

1. Admissió d’alumnes.

1.1. Constitució de les comissions sectorials d’escolarització en les localitats on n’hi haja: fins al 16 d’abril.

1.2. Publicació de les àrees d’influència i limítrofes: fins al 20 de maig.

1.3. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d’admissió d’alumnes: fins al 3 de juny.

1.4. Presentació de sol·licituds d’admissió per a Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà de la FP i de la documentació corresponent, en el centre de primera opció: del 4 al 12 de juny ambdós inclosos.

1.5. Presentació de l’annex XXIII de l’Orde de 27 d’abril de 2007, sobre requisit acadèmic d’accés al Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà de la FP específica i la nota mitjana d’ESO, així com la nota mitjana de l’Àrea d’Educació Plàstica i Visual: del 26 al 27 de juny.

1.6. Comprovació de duplicitats: del 13 al 16 de juny.

1.7. Baremació de les sol·licituds i remesa, per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats a la corresponent comissió d’escolarització, de les llistes de l’alumnat admés i no admés: fins al 10 de juliol.

1.8. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d’admesos: l’11 de juliol.

1.9. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 16 de juliol.

1.10. Publicació en els centres de les llistes definitives d’alumnes admesos: fins al 21 de juliol.

1.11. Presentació de reclamacions davant de la Comissió Municipal o Sectorial: fins al 23 de juliol.

1.12. Resolució de les reclamacions a les llistes definitives per part de la Comissió Municipal o Sectorial: el 24 de juliol.

Contra esta resolució, les persones interessades, podran interposar recurs d’alçada davant del director territorial corresponent en el termini d’un mes.
L’alumnat que sol·licite plaça en centres privats sostinguts amb fons públics podrà interposar, davant de les llistes definitives d’admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent, segons allò que s’ha preceptuat en l’art. 38.5 de l’Orde 27 d’abril de 2007.

1.13. Els centres expediran, el dia 25 de juny, als alumnes sollicitants de plaça en Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà certificat de qualificacions de l’ESO, d’acord amb l’annex XXIII de l’Orde de 27 d’abril de 2007, o certificat de complir el requisit acadèmic per haver aprovat la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.

1.14. Els alumnes presentaran estos certificats del dia 26 al 27 de juny en el centre en què han sol·licitat plaça.

1.15. Termini de formalització de matrícula: fins al 29 de juliol.

1.16. Matriculació d’alumnes en llista d’espera: fins al 31 de juliol.

2. Calendari del procés extraordinari d’admissió i matriculació.

2.1. Publicació de vacants: dia 1 de setembre.

2.1. Incorporació de vacants després de les proves d’avaluació de setembre: el dia 4 de setembre.

2.3. Presentació de sol·licituds d’admissió amb requisit acadèmic: del 4 al 5 de setembre.

2.4. Presentació de l’annex XXIII de l’Orde de 27 d’abril de 2007, sobre requisit acadèmic d’accés al Batxillerat i cicles formatius de grau mitjà de la FP específica i la nota mitjana d’ESO, així com la nota mitjana de l’Àrea d’Educació Plàstica i Visual: del 4 al 5 de setembre.

2.5. Classificació de les sol·licituds per part de les comissions d’escolarització per a evitar duplicitats: fins al 5 de setembre.

2.6. Baremació de les sol·licituds i remesa, a les comissions d’escolarització, de les llistes de l’alumnat admés i no admés, per part dels consells escolars dels centres públics i els titulars dels centres privats sostinguts amb fons públics: fins al 9 de setembre.

2.7. Elaboració i publicació de llistes provisionals: fins al 10 de setembre.

2.8. Termini de reclamació davant dels consells escolars: fins a l’11 de setembre.

2.9. Publicació de les llistes definitives: fins al 12 de setembre.

2.10. Termini de formalització de la matrícula: fins al 16 de setembre (s’utilitzaran els mateixos formularis que en el procés de juny).

ATENCIÓ: Aquells alumnes que no siguen admesos en juny han de tornar a presentar la documentació de sol·licitud de plaça de nou en setembre.

Els alumnes que havent estat admesos en juny i no hagen formalitzat la matrícula el dia que corresponga de juliol perdran la plaça i, si volen matricular-se, hauran de tornar a presentar tota la documentació en setembre.

viernes, 4 de abril de 2008

CALENDARIO DE ADMISIÓN PARA EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA



Este proceso de admisión afecta a los centros sostenidos con fondos públicos que impartan las enseñanzas de Educación Secundaria Obligatoria y se organizará en las fases que se indican a continuación:

1. Actuaciones previas al proceso de admisión y actos administrativos consecuentes con el proceso de confirmación.
Confirmación de plaza de alumnado adscrito, en los supuestos previstos en el apartado 10 de la Orden de 27 de abril de 2007 y el artículo 7, a) 1,2,3 de Decreto 33/2007.

1.1. Plazo de presentación de instancias de confirmación, en el centro de primaria donde el alumno cursa enseñanzas actualmente: del 15 al 21 de abril ambos inclusive.

1.2. Los centros receptores de instancias de confirmación de plaza las remitirán a los centros de adscripción hasta el 22 de abril.

1.3. Los centros de adscripción elaborarán las listas provisionales de alumnos adscritos admitidos y las publicarán hasta el 24 de abril.

1.4. A tales listas provisionales se podrán presentar alegaciones hasta el 29 de abril.

1.5. Una vez resueltas las posibles reclamaciones, se publicará en estos centros la lista definitiva de alumnos adscritos admitidos el día 5 de mayo.

1.6.Remisión de la documentación académica y personal de los alumnos por parte de los centros de origen a los centros de adscripción y proceso de formalización de los actos administrativos de la confirmación de plaza: hasta el 26 de junio.

2. Admisión de alumnos.

2.1. Constitución de las comisiones municipales de escolarización, de distrito y sectoriales en las localidades donde las hubiere: hasta el 16 de abril.

2.2. Publicación de las áreas de influencia y limítrofes: hasta el 20 de mayo.

2.3. Publicación de vacantes existentes en los centros educativos para el proceso de admisión de alumnos: hasta el 3 de junio.

2.4. Presentación de solicitudes de admisión para ESO y de la documentación correspondiente en el centro de primera opción: del 4 hasta el 12 de junio ambos inclusive.

2.5. Comprobación de duplicidades: del 13 al 16 de junio.

2.6.Baremación de las solicitudes y remisión por parte de los consejos escolares de los centros públicos y por parte de los titulares de centros privados concertados a la correspondiente comisión de escolarización de las listas del alumnado admitido y no admitido: hasta el 1 de julio.

2.7. Elaboración y publicación de las listas provisionales de admitidos: el 3 de julio.

2.8. Presentación de reclamaciones ante el Consejo Escolar del centro: hasta el 8 de julio.

2.9. Contestación por escrito a las reclamaciones presentadas ante el Consejo escolar del centro: hasta el 10 de julio.

2.10. Publicación en los centros de las listas definitivas de alumnos admitidos: hasta el 11 de julio.

2.11. Presentación de reclamaciones ante la Comisión Municipal de Escolarización: hasta el 14 de julio.

2.12. Resolución de reclamaciones por parte de la Comisión Municipal de Escolarización: el 15 de julio.

Contra dicha resolución los interesados podrán interponer recurso de alzada ante el director territorial correspondiente en el plazo de un mes.
El alumnado que solicite plaza en centros privados sostenidos con fondos públicos podrá interponer ante las listas definitivas de admitidos, denuncia ante la Dirección Territorial correspondiente según lo preceptuado en el art. 38.5 de la Orden 27 de abril de 2007.

2.13. Los centros expedirán a los alumnos solicitantes de plaza en ESO certificación de calificaciones antes del día 26 de junio.

2.14. Plazo de formalización de matrícula: del 16 al 17 de julio.

2.15. Plazo de formalización de matrícula para cubrir las plazas vacantes por renuncia: del 18 al 21 de julio.

3. Proceso extraordinario de septiembre:
3.1. Publicación de vacantes hasta el 5 de septiembre.

3.2. Presentación de solicitudes de admisión para ESO para los alumnos que cambian de domicilio con la documentación correspondiente, incluido el requisito académico, hasta el 8 de septiembre.

3.3. Elaboración y publicación de listas provisionales: hasta el 10 de septiembre.

3.4. Plazo de reclamación ante los consejos escolares: hasta el 11 de septiembre.

3.5. Publicación de las listas definitivas: hasta el 12 de septiembre.

3.6. Plazo de formalización de la matrícula: hasta el 15 de septiembre (se utilizarán los mismos formularios que en el proceso de junio).

CALENDARI I PROCEDIMENT D'ADMISSIÓ D'ALUMNES

DOCV 31 de març de 2008, núm 5.731Conselleria d'EducacióRESOLUCIÓ de 27 de març de 2008, del director territorial d'Educació de València, per la qual s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat en centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics per al curs 2008/2009.

https://www.docv.gva.es/portal/portal/2008/03/31/pdf/2008_3723.pdf

DECRET DE DRETS I DEURES DELS ALUMNES

Nou projecte del consell sobre decrets i deures dels alumnes i convivencia escolar

http://www.pv.ccoo.es/ensenyament/HTM-DOCS/HTM-DOCS/080403Decreto%20derechos%20y%20deberes%20final.pdf

jueves, 3 de abril de 2008

PREMIOS SWIMMING IN ENGLISH

BECAS DE ESTUDIO-INMERSIÓN EN INGLÉS DURANTE LA PRIMERA SEMANA DE SEPTIEMBRE PARA ALUMNOS DE 2º Y 3º DE ESO

VER CONVOCATORIA Y CARACTERÍSTICAS EN:

http://cefirefp.cult.gva.es/fileadmin/Apunts/LUCIA/Cat_logo_Valenci___28-3-08_2.pdf

PRÀCTIQUES EN CENTRES DE TREBALL. INSTRUCCIONS ESPECÍFIQUES

D'INTERÉS PER ALS ALUMNES QUE ESTAN FENT LES PRÀCTIQUES EN CENTRES DE TREBALL


INSTRUCCIONS ESPECÍFIQUES DE LES PRÀCTIQUES DE FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL, (FCT), REFERIDES A LA RESOLUCIÓ DE 12 DE JULIOL DE 2007, PER LA QUAL ES DICTEN INSTRUCCIONS SOBRE ORDENACIÓ ACADÈMICA I D’ORGANITZACIÓ DE L’ACTIVITAT DOCENT DELS CENTRES DE LA COMUNITAT VALENCIANA QUE DURANT EL CURS 2007/2008 IMPARTISQUEN CICLES FORMATIUS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL I INSTRUCCIONS REFERIDES A LA RESOLUCIÓ DE 12 DE SETEMBRE DE 2007 DE LES PRÀCTIQUES FORMATIVES EN ALTERNANÇA, (PFA), DELS PROGRAMES DE GARANTIA SOCIAL, (PGS), QUE S’IMPARTISQUEN EN ELS INSTITUTS D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA I CENTRES PÚBLICS D’EDUCACIÓ ESPECIAL

http://www.edu.gva.es/eva/docs/fp/SIP_fp/Ins0708_val.pdf

CONVOCADES LES PROVES D'ACCES ALS CICLES FORMATIUS

Conselleria d’Educació Conselleria de Educación

RESOLUCIÓ de 12 de març de 2008, de la Direcció General d’Avaluació, Innovació i Qualitat Educativa i de la Formació Professional, per la que es convoquen proves d’acces als cicles formatius de Formació Professional.

Al enllaç següent pots trobar la convocatòria al complet:

http://www.docv.gva.es/portal/portal/2008/03/27/pdf/2008_3549.pdf

Les proves es realitzaran el 24 de maig

Condiciones de acceso:

Toda aquella persona que no reúna los requisitos académicos de acceso directo a un ciclo formativo, podrá concurrir a las pruebas de acceso siempre y cuando cumpla las siguientes condiciones:

  • Pruebas de grado medio:

– Tener 17 años de edad o cumplirlos durante el año 2008.

  • Pruebas de grado superior:
– Tener 19 años de edad o cumplirlos durante el año 2008.

Para quienes acrediten haber superado un ciclo formativo de grado medio y deseen acceder a un ciclo formativo de grado superior de la misma familia profesional o de una familia o ciclo relacionado con el ciclo de grado medio superado, el requisito de edad para la realización de las pruebas será de 18 años de edad o cumplirlos durante el año 2008.

Calendario de inscripción.

El periodo de inscripción a las pruebas de acceso, tanto a los ciclos de grado medio como de grado superior, estará comprendido entre los días 7 al 18 de abril 2008, ambos incluidos.


Solicitud de inscripción y documentación

Las solicitudes de inscripción se presentarán en el centro docente, en el que se vaya a solicitar, en primera opción, la admisión para cursar el ciclo formativo que se desea.

Los modelos de solicitud aparecen en los anexos I y II a esta resolución.
Junto con la solicitud, los aspirantes deberán presentar la siguiente
documentación:

  • Documento Nacional de Identidad, o tarjeta de extranjero, o permiso de residencia temporal o definitiva, o visado de estudios (régimen especial de estudiantes extranjeros), con fotocopia para ser cotejada.
  • Declaración responsable de que no se reúnen los requisitos de acceso directo, y de que, si en el momento de formalizar la matrícula al ciclo reunieran tales requisitos, renunciarían al acceso por prueba,aún en el caso de haberla superado, para optar a las plazas de accesodirecto. Un modelo de esta declaración se recoge en los anexos a esta resolución.

CONVOCATÒRIA DE BEQUES PER A LA REALITZACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES

LA Conselleria d'Educació de la Generalitat i Cajamar Caixa Rural SocietatCooperativa de Crèdit convoquen huit beques de pràctiques destinades atitulats i titulades en Cicles Formatius de Grau Superior pertanyents a lafamília professional d'Administració, especialitats: Secretariat i Administraciói Finances, en virtut de l'acord de col·laboració que ambdós institucions tenen firmat, PODEU CONSULTAR LA CONVOCATÒRIA EN EL SEGÜENT ENLLAÇ:

http://www.edu.gva.es/eva/docs/fp/SIP_fp/ConvCAJAMAR08v.pdf

EL TERMINI DE PRESENTACIÓ ÉS FINS A FINALS DEL MES D'ABRIL